Instapost – Mind Games (Bog)

51885898_703060730091651_3705964672621607195_n

 📖: Mind Games 📖: Gyldendal 📖: 2015⁣⠀

Luna er Nægter. Real Time Nægter. Det er ellers kun syge eller religiøse der siger nej, men Luna vil ikke online, for hun gemmer på en hemmelighed der kan ændre alt⁣⠀

📚⁣⁣

I Mind Games formår Teri Terry at lave et twist på en af mine yndlingsgenre, nemlig verdensdominerende virtual reality. I fremtidens London er alle altid online på Real Time, enten via en indopereret chip i øjet eller et fordybelseskammer som sender dig i et kunstigt koma. Luna havde aldrig forventet at blive indkaldet til Parecos duelighedsprøve, ja faktisk har hun gjort alt for at undgå det, men med morens eftermæle som den største hacker der nogensinde har levet, er det stort set muligt. Verden er i forfald, men Luna er den eneste der ser det. Mind Games er en spændende actionpakket science fiction hvor verden er lullet i søvn af et korrupt regime, men ingen er til at stole på, og Luna har kun sig selv og sine egne sanser. Mind Games er alt det jeg elsker, og selvom det enkelte steder blev taget lidt for langt fra den computervirkeligheden jeg foretrækker, fungerer universet sublimt og jeg kan kun anbefale Mind Games til fans af serier som Epic, Ready Player One og WarGames.⁣⠀

 ⁣⁣⠀ Jeg giver bogen 4/5⁣⁣
Andre bøger med 4 stjerner

 

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.