The A-Z book tag: Z

Z – Zzzz snatcher: last book that kept you up way too late

Jeg læser ofte bøger ud i et stræk. Riordan er en af mine favoritter på det punkt, og jeg kan blive helt småsur og skumlet hvis jeg skal åndssvage ting som arbejde eller være “rigtig” voksen når han udgiver noget nyt.

Den seneste jeg har læst som jeg ikke kun smide fra mig igen er Blå Tiger af Line-Marie Lång, en fantastisk bog om slet ikke at passe ind i de kasser samfundet gerne vil presse dig ned i.

En anmeldelse af bogen er allerede oppe på min Instagram hvis du har lyst til at tjekke det ud der, ellers kommer det nok også op på bloggen indenfor den nærmeste fremtid!

Blå tiger, bog, Line-Maria Lång

Link til anmeldelse af Blå Tiger

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.