Bøger jeg aldrig får læst færdig – Sådan opfinder man en pige

12328177_817356998390082_674290749_n (1)

Jeg kom desværre ikke meget mere end 30 sider ind i “Sådan opfinder man en pige” før jeg indså at jeg aldrig ville få den læst færdigt.

I maj 2015 læste jeg “Kunsten at være kvinde”, som jeg desværre ikke brød mig specielt meget om. Du kan læse min anmeldelse af bogen, her.

“Sådan opfinder man en pige” virker for mig “bare” som en faktionel udgave af “Kunsten at være kvinde” og jeg må desværre indrømme at jeg på ingen måde er enig nok i, eller finder Caitlin Morans kvindesyn spændende nok til at jeg vil læse den samme historie en gang til.

Skriv et svar

