Anbefaling: Puk Ewdokia

Nogengange når jeg ikke rigtig kan finde hoved eller hale i mine egne følelser og tanker, plejer jeg at lytte til det her interview med Puk Ewdokia. Jeg ser ikke mig selv som et særligt kreativt menneske, men Puks tilgang til livet, hendes tanker og tegninger er et univers jeg elsker at følge med i. Heldigvis blogger hun en del på IDoArt, som er en “nyhedsside” for kreative mennesker.
Jeg ejer ikke nogen af Puks værker, men jeg skulle eje et skulle det være det her.

Det koster 150 kroner, det kan købes i I DO ARTs webshop og det er så meget på min ønskeliste til november hvor jeg fylder 22.

I kan læse alle Puks artikler og skriverier på hjemmesiden her

Skriv et svar

