Bøger jeg aldrig får læst færdig – Dæmondræberen

11917763_538242166327855_2001839765_nJeg lånte Louise Haibergs Dæmondræberen på E-reolen, og jeg må med sorg meddele at det uden tvivl er noget af det største øv jeg har læst. Det er utroligt utroligt sjældent at jeg noper ud af en bog efter den første linje, men det skete faktisk med den her. Havde lyst til at lukke for bogen sekundet “langt mørkt hår som blæste i vinden” borede sig ind i mine øjne, men jeg gav den tre hele kapitler før jeg gav endegyldigt op.

Undskyld Louise Haiberg, men jeg får aldrig læst dig bog færdig, der er dog uden tvivl læsere til den uden i verden. Den læser er bare på ingen måde mig.

Skriv et svar

