Anmeldelse: The Rosie Project (Bog)

11378232_1460802390904786_1053562683_nForfatter: Graeme Simsion
Udgivelsesår: 2013
Forlag: Penguin

“Love isn’t an exact science – but no one told Don Tillman. A handsome thirty-nine-year-old geneticist, Don’s never had a second date. So he devises The Wife Project, a scientific test to find the perfect partner. Enter Rosie – ‘the world’s most incompatible woman’ – throwing Don’s safe, ordered life into chaos. Just what is this unsettling, alien emotion he’s feeling?”

Bogen her var sjov, sådan, rigtig sjov flere gange. Da jeg var lille gemte jeg mig bag sofaen når der skete noget pinligt i TV, og jeg er blevet en smuule bedre til det. The Rosie Project rammer lige ind i hvor det er pinligt, men helt fantastisk fordi hovedpersonerne bare tager hvad der sker.
Må også indrømme at jeg var laaaangt over halvvejs inde i bogen før jeg opdagede at den foregik i Australien, whoops, haha. Så hvis du sætter dig ned for at læse den behøver du nu ikke gennemgå sammen forvirring som jeg!
Tak for lån Boghjørnet!

Vil jeg anbefale den? Ja, den var sjov, sød og jeg synes faktisk også jeg har lært noget igennem bogen.

♥ ♥ ♥ ♥ ♡

Skriv et svar

