Bøger jeg aldrig får læst færdig – Gåden om Alaska

11377319_1588157144768372_203398181_n

Det er ikke så tit, at jeg direkte lægger en bog fra mig og stopper med at læse fuldstændig, men jeg har indset at jeg aldrig bliver færdig med Gåden om Alaska.

Hvorfor? Jeg nåede til side 53 hvor Alaska siger følgende

“Alle i andre ryger for nydelsens skyld. Jeg ryger for at dø”

og derefter mistede jeg fuldstændig mit shit, haha. Hold kæft hvor var det teenages præsentieøst sagt.

Øvbøv, at jeg aldrig bliver færdig med den, men jeg tænker at ulæste bøger måske også fortjener en kategori på bloggen. Nu må vi se :)!

2 thoughts on “Bøger jeg aldrig får læst færdig – Gåden om Alaska

    1. Tak for din kommentar!

      Det her er anden gang jeg forsøger at læse den, så jeg tror desværre den ryger definitivt i “Bliver aldrig læst færdig bunken”

      Like

Skriv et svar

