Anmeldelse: How to be parisian wherever you are (Bog)

11356325_10207324094400445_391714471_nForfatter: Anne Berest, Audrey Diwan, Caroline de Maigret og Sophie Mas.
Udgivelsesår: 2014
Forlag: Doubleday.

Jeg lånte How to be Parisian fordi jeg egentlig ret godt kan li’ ideen om Paris og den Parisiske livsstil. Jeg er særligt vild med bloggen Paris to go (selvom jeg altid får dårlig samvittighed når jeg læser den, haha)

How to be Parisian på den anden hånd. Decideret skod og kedelig hele vejen igennem med åndssvage gennem sexistiske råd der er fuldstændig ubrugelige.

Vil jeg anbefale den? På ingen måde overhovedet. Lad vær med at læs den og brug dit liv og din tid på noget bedre.

 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Skriv et svar

