Copenhagen Comics

I weekenden var jeg til Copenhagen Comics som børnevært. Det var en skøn weekend med så mange af mine dejlige venner at jeg næsten ikke vidste hvad jeg skulle gøre af mig selv det meste af tiden, haha.
KSHDK - 10
Fredag tog jeg afsted fra Aalborg med Mia-Maija, jeg havde valgt at vi skulle tage afsted med Rød Nillet for kun 150 kroner, men det viste sig at være en kæmpe fejl. Haha. Igennem hele weekenden sov vi hjemme hos søde Line, hvilket jeg er toptaknemmelig for da det var så hyggeligt og rart. Fredag aften spiste vi burgere, snakkede, så anime og spillede Magnus og Myggen.

Copenhagen Comics var vild, kaotisk og så fuld af overraskelser da der hele tiden var nogen jeg kendte som jeg ikke havde regnet med at se der. Mange af dem jeg mødte er mine “con” venner, men der var også flere fra mit studie og mine forskellige jobs hvilket var mega fedt!
Jeg fik set og købt en masse seje ting, jeg fik uddelt krammere til højre og venster og jeg fik snakket en masse med nogen af de rigtig vigtige mennesker i mit liv. Højdepunkterne inkluderer alle de lækre knus fra Astrid, som jeg har savnet helt vildt, aftensmad i Annas gård med Mia-Maija, Line og Astrid og al den tid jeg har kunne bruge med mine con-venner i et mere roligt miljø så der virkelig var tid til at snakke.

kshdk - 11

Min kære veninde Liv har lavet en video fra connen som jeg synes i allesammen burde se!

One thought on “Copenhagen Comics

Skriv et svar

