Anmeldelse: Weird things customers say in bookshops (Bog)

kshdk - 6
Forfatter: Jen Campbell
Udgivelsesår: 2012
Forlag: Constable

“Do you have this children’s book I’ve heard about? It’s supposed to be very good. It’s called “Lionel Richie and the Wardrobe.””

Jeg købte denne her da jeg var i Hamborg, og jeg købte den primært fordi den virkede rigtig sjov da jeg skimmede den i butikken. Da var først da jeg kom hjem at jeg genkendte navnet Jen Campball, for jeg følger hende nemlig på Youtube hvor hun er en Booktuber.

Bogen handler om de dumme, sjove og exsetrinske ting hun har oplevet at kunder har sagt til hende. Der var flere gange hvor jeg blev nød til at læse nogen af de forskellige “jokes”/situationen op Emma, Mia-Maija og Astrid og jeg kan anbefale den til alle, selvom den kun tog 20-30 minutter at læse.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Har også inkluderet en af mine yndlings youtubevideoer som Campbell har lavet.

Skriv et svar

