Cosplay: Coraline Jones

Untitled

Coraline har været på vej længe, alt for længe for mig, haha. Det var originalt planlagt at jeg ville have hende færdig til J-popcon 2015 men sådan skulle det ikke være, til gengæld blev hun færdig til den sidste SVS-con.
Selvom jeg egentlig ville have lavet et andet outfit først, er jeg ret glad for hvordan det endte med at se ud, særligt parykken da jeg helt selv har klippet den!

Jeg valgte at lave Coraline da jeg var og er meget betaget af filmen, jeg synes der er noget helt særligt over universet.
Jeg håber at jeg på et tidspunkt får taget Coraline med ud på et photoshoot, da jeg har nogen knapper liggende der kan blive til øjne!

Skriv et svar

