Fredagslyd: Aurora – Runaway (Musik)


Jeg ser ikke mig selv som en der ved voldsomt meget om musik, men jeg elsker at synge og jeg elsker at lytte.
I sidste måned læste jeg i Norwegians flyblad på vej til København omkring den norske kunster Aurora og hun lød så interessant at jeg blev nød til at tjekke det da flyet landede og jeg havde internet igen.
Siden har jeg hørt Runaway flere gange end jeg er heelt stolt af, men åh hvor synes jeg det er et yndigt og fint nummer. En lille smule skrøbeligt næsten.

Skriv et svar

