#Sådetsagt

Jeg skammer mig over mine arme, også skammer jeg mig endnu mere over at jeg skammer mig over mine arme. Jeg haaader at have toppe, kjoler, whatever på hvis man kan se det øverste af mine arme. Der er en grund til at jeg ejer godt over 35 cardigans.

I 5. klasse har jeg engelsk undervisning, vi sidder i rundkreds bagerst i lokalet og jeg rækker armen op da jeg godt ved det hedder “You are” da jeg høre tre af drengene grine af mig og pege på min overarm der er rakt helt op i luften i bedste Hermione Granger stil. Kan stadig huske præcis hvordan deres latter lød og hvor forkert jeg følte mig.

Jeg var i byen i lørdags og endte faktisk med at tilbrige det meste af aftenen uden mit beskyttende ekstra lag aka cardigannen. Jeg nævnte lidt for sjov til en veninde efter et par drinks at jeg synes jeg havde klamme arme, og hendes reaktion “Du ser altså smuk ud” var så promte og oprigtig at jeg ikke kunne andet end at tro hende.

Måske kan det være sommeren 2015 er den sommer hvor jeg blir lidt bedre venner med mig selv.. Nu må vi se.

Skriv et svar

