Anmeldelse: Mr. Penumbra’s 24-hour bookstore (Bog)

KSHDK - 2

Forfatter: Robin Sloan
Udgivelsesår: 2012
Forlag: Atlantic Books

“The Great Recession has shuffled Clay Jannon away from his life as a San Francisco web-design drone and into the aisles of Mr. Penumbra’s 24-Hour Bookstore. But after a few days on the job, Clay discovers that the store is more curious than either its name or its gnomic owner might suggest. The bookstore’s secrets extend far beyond its walls”

Endnu en anbefaling fra geniale Astrid. Jeg begyndte at læse Mr. Penumbras kl. 17 igår (onsdag) aftes og var færdig med den kl. 22. Kunne nærmest ikke engang løsrive mig for at spise aftensmad. Nøj hvor var den god! Da jeg skulle prøve at beskrive min vilde glæde over bogen overfor min rumbo og bedste veninde kunne jeg ikke få formuleret det meget bedre end at “Google og Engle og Dæmoner er blevet blandet Emma!!” og det er det virkelig.
For mig er Mr. Penumbar’s den “perfekte” mysteri novelle opskrift “Something new, something old, something borrowed, something blue” 😉

Normalt er jeg virkelig ikke til til jeg-persons fortæller men til netop denne bog fungerer det rigtig godt.
Har allerede smidt den på Emmas natbord og opmuntrer alle mine facebook venner til at købe/låne/stjåle den!

Hvad synes i?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Skriv et svar

